Doświadczenie zawodowe

Nazywam się Jacek Gajos i jestem doktorem nauk medycznych specjalizującym się w neurologii. Od 1992 roku  prowadzę prywatną praktykę w gabinetach neurologicznych znajdujących się w Mysłowicach i Wadowicach. Przyjmuję również pacjentów w N.Z.O.Z. Instytut Zdrowia Centrum w Sosnowcu.

neurolodzy pracujący na laptopieCzym się zajmujemy?

Zajmujemy się rozpoznawaniem i leczeniem chorób układu nerwowego. Prowadzone przez nas badania neurologiczne mają na celu postawienie trafnej diagnozy i zastosowanie odpowiedniej terapii. Udzielamy fachowej pomocy wszystkim pacjentom cierpiącym na różnego rodzaju schorzenia neurologiczne.
Swoją wiedzę oraz kwalifikacje poszerzamy uczestnicząc w specjalistycznych kursach oraz szkoleniach z zakresu neurologii. Zdobywane każdego dnia doświadczenie pozwala nam skutecznie leczyć wszystkich pacjentów odwiedzających nasze gabinety. Ja, oprócz pracy ambulatoryjnej w prywatnych gabinetach lekarskich, od wielu lat zajmuję się lecznictwem zamkniętym, pracując w szpitalu na oddziale neurologii, gdzie wzbogacam swoje umiejętności prowadząc przypadki kliniczne.
Jeśli odczuwają Państwo dolegliwości związane z bólami pleców, kręgosłupa czy głowy, warto skorzystać z porady lekarza neurologa oraz poddać się odpowiedniemu leczeniu. Zlokalizowanie problemu za pomocą specjalistycznych badań sprawia, że możemy wykorzystać efektywny proces leczenia. Odwlekanie natomiast wizyty może spowodować długofalowe i nierzadko nieodwracalne skutki powodujące dolegliwości związane z bólem, poruszaniem się i normalnym funkcjonowaniem.